Ny lækker tekst alkfj afæj aklf jaslækfj alæksjf lækasj flækasj flækas jflæka jsfælk ajflæka jsflæ jasælfj aælfj
Læs mereVi vil yde Danmarks bedste it-support
Du får et køreklart it-koncept der udvikler forretningen i stedet for it-afdelingen. Ubegrænset support. Fast pris.
Anbefalet af 9 ud af 10 brugere
En prøveperiode er jeres mulighed for at opleve vores service og opnå fornemmelsen af hvordan it-support bør være.
Vi dokumenterer 360° og implementerer driftsprocesser, gennemgår sikkerheden og kommer med anbefalinger til forbedringer.
Periodser omkostningerne og få altid hjælp når der er behov. Fast pris skaber incitament til problemfri it-drift for begge parter.
INCITAMENT TIL AT GÅ LÆNGERE
I oplever en gennemprøvet løsning af høj kvalitet, fordi vi kun har fokus på et enkelt produkt.
en motiveret indsats
Support
Vi sikrer altid at brugerne får hurtig support når de har brug for det og kan komme videre med deres daglige gøremål.
Drift
Vi dokumenterer og benytter automatiske processer, overvågning og løbende vedligeholdelse som skaber høj oppetid.
Sikkerhed
Vi gennemgår sikkerheden rutinemæssigt og inkluderer antivirus-beskyttelse og sikker browsing for at afværge it-trusler.
Strategi
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras volutpat lectus tellus, eget dictum elit.
SPOC betyder at jeres brugere kan henvende sig ét sted med alle it-opgaver.
Læs mereLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras volutpat lectus tellus, eget dictum elit ultrices sit amet.
Læs mereLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras volutpat lectus tellus, eget dictum elit ultrices sit amet.
Læs mereLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras volutpat lectus tellus, eget dictum elit ultrices sit amet.
Læs mereET STORT TAK FOR TILLIDEN
Ny lækker tekst alkfj afæj aklf jaslækfj alæksjf lækasj flækasj flækas jflæka jsfælk ajflæka jsflæ jasælfj aælfj
Læs mereLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut...
Læs mereNy lækker tekst alkfj afæj aklf jaslækfj alæksjf lækasj flækasj flækas jflæka jsfælk ajflæka jsflæ jasælfj aælfj
Read MoreOfficiel anerkendelse
Lad os tale sammen over en kop kaffe og finde ud af om vi passer sammen. Vores ønske på første møde er at kvalificere muligheden for et samarbejde.
undersøg de rette forudsætninger for it-outsourcing
Inden du indgår et samarbejde med en it-leverandør bør du stille spørgsmål om hverdagen og hvordan tingene bliver håndteret når uheldet er ude.
Hos Supporters har vi lavet en struktur med organisatoriske kundeteams som altid har ledige hænder til at hjælpe når der er udfordringer. Det betyder også at vores kunder får direkte fat i teknikere der kender dem og deres systemer.
Er aftalen forståelig eller er den fyldt med forkortelser og uigennemskuelige fagtermer og juridisk sprog?
Vi sender altid et tilbud som også er din kontrakt, så der er ikke forskel på tilbud og aftalegrundlaget. Med i tilbuddet er der links til alle vilkår, databehandleraftale (DPA), SLA og fortrolighedserklæring (NDA).
Bed om en beredskabsplan og en beskrivelse der beskriver hvordan et nedbrud håndteres hos jer. Undersøg om leverandøren forstår jeres forretning og hvad der er kritisk for jer.
Hos Supporters dokumenterer vi kritiske systemer og udarbejder procedurer for hvordan vi undgår nedetid. Samtidig udarbejder vi en 2-års forbedringsplan.
Spørg om I må se beskrivelser for hvordan fejlsøgning håndteres eller opgaver, som er vigtige i jeres hverdag. Det kan fx være nedlukning af brugere, computerinstallation eller onboarding af jer som kunde.
Vi udarbejder tjeklister og RPA automatisering så vi kan udføre gentagende opgaver såsom brugeroprettelse og -nedlukning.
Spørg hvem der tager kontakt og varetager jeres interesser til jeres andre it-leverandører når der fx er projekter eller vedligeholdelse. Koordinering er tidskrævende og her kan det være en fordel at din it-leverandør tager den tekniske dialog.
I vores premium-variant varetager vi dialog med dine andre it-underleverandører og sørger for at varetage jeres interesser. Hvis der er mange leverandører udarbejder vi en snitflade-oversigt og med SPOC sørger vi for at ansvaret ikke falder ned mellem to stole.
Hold dig opdateret med de seneste nyheder, tilbud og tiltag ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev. Indtast din e-mail adresse her:
Supporters A/S
Ledreborg Allé 118 E
4000 Roskilde
Hold dig opdateret med de seneste nyheder, tilbud og tiltag ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev. Indtast din e-mail adresse her: