Supporters

Vi vil yde Danmarks bedste it-support 

Sæt din it-drift på autopilot

Du får et køreklart it-koncept der udvikler forretningen i stedet for it-afdelingen. Ubegrænset support. Fast pris.

Netpromotor_Score_2022_Group

  Anbefalet af 9 ud af 10 brugere

3 mdr. prøveperiode

En prøveperiode er jeres mulighed for at opleve vores service og opnå fornemmelsen af hvordan it-support bør være.

Vi investerer 100 timer

Vi dokumenterer 360° og implementerer driftsprocesser, gennemgår sikkerheden og kommer med anbefalinger til forbedringer.

Ubegrænset support

Periodser omkostningerne og få altid hjælp når der er behov. Fast pris skaber incitament til problemfri it-drift for begge parter.

Vores kunder inkluderer

INCITAMENT TIL AT GÅ LÆNGERE

3 gode grunde til
vi er anderledes

Èt-produkt strategi

I oplever en gennemprøvet løsning af høj kvalitet, fordi vi kun har fokus på et enkelt produkt.

Dedikeret kundeteam

I får den bedst mulige løsning, fordi et fast kundeteam kender jer og kan rådgive individuelt.

Automatisering først

I sikrer hurtigere og mere pålidelige processer, fordi vi reducerer tilbagevendende manuelle opgaver

en motiveret indsats

Et dedikeret team som kender dig og dine systemer står klar til at hjælpe

icon

Support

Vi sikrer altid at brugerne får hurtig support når de har brug for det og kan komme videre med deres daglige gøremål.

icon

Drift

Vi dokumenterer og benytter automatiske processer, overvågning og løbende vedligeholdelse som skaber høj oppetid.

icon

Sikkerhed

Vi gennemgår sikkerheden rutinemæssigt og inkluderer antivirus-beskyttelse og sikker browsing for at afværge it-trusler.

icon

Strategi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras volutpat lectus tellus, eget dictum elit.

1

Kundeteam

Når I ringer ind kommer I direkte igennem til de teknikere der kender jer.

Læs mere
2

Leverandørkontakt

SPOC betyder at jeres brugere kan henvende sig ét sted med alle it-opgaver.

Læs mere
3

Onsite support

Onsite support giver samme fordel som at have en intern it-afdeling.

Læs mere
4

Brugeroprettelser

Og nedlæggelser betyder at vi varetager håndtering af jeres brugere.

Læs mere
5

Supportagent

Giver adgang til support og opdaterer enheden med jævne mellemrum.

Læs mere
6

PC-deployment

PC-deployment inkluderer ny- og geninstallation af jeres enheder.

Læs mere
1

Dokumentation

Foretages løbende og giver overblik over systemernes omfang og udvikling.

Læs mere
2

Vedligeholdelse

Opdaterering under kontrollerede forhold, så I er bedre sikret mod trusler.

Læs mere
3

Backupkontrol

Kopi af virksomhedens data som er overvåget og håndteret ved fejl.

Læs mere
4

Asset managem.

Giver jer overblik over, hvilke enheder, der findes, og hvem de tilhører.

Læs mere
5

Licensstyring

Vi justerer løbende de aktive softwarelicenser så I ikke betaler for meget.

Læs mere
1

Fjernsletning

Gør det muligt at nulstille stjålne eller bortkomne enheder.

Læs mere
2

Cloud antivirus

Beskytter mod virus og ondsindede filer samt scanner enhederne.

Læs mere
3

Zero-day

Skærmer enheder mod angreb der udnytter ukendte sårbarheder

Læs mere
4

Sikker browsing

Beskytter internetbrug fra faste lokationer mod webtrusler som phishing.

Læs mere
5

Totrinsbekræftelse

Tilføjer beskyttelse mod identitetstyveri og andre angrebsmetoder.

Læs mere
6

Kryptering

Sikrer, at oplysninger på computere er utilgængelige for uvedkommende.

Læs mere
7

EDR-løsning

Tilføjer et ekstra lag af sikkerhed udover traditionel antivirus.

Læs mere
8

Datasletning

Giver tryghed for korrekt sletning af følsom information.

Læs mere
9

Compliance

Giver hjælp til udfyldelse af auditing fra fx kunder og forsikringsselskaber.

Læs mere
1

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras volutpat lectus tellus, eget dictum elit ultrices sit amet.

Læs mere
2

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras volutpat lectus tellus, eget dictum elit ultrices sit amet.

Læs mere
3

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras volutpat lectus tellus, eget dictum elit ultrices sit amet.

Læs mere

ET STORT TAK FOR TILLIDEN

Erfaring fra danske SMV'er

Ny test side

Ny lækker tekst alkfj afæj aklf jaslækfj alæksjf lækasj flækasj flækas jflæka jsfælk ajflæka jsflæ jasælfj aælfj

Læs mere

Ny test side

Ny lækker tekst alkfj afæj aklf jaslækfj alæksjf lækasj flækasj flækas jflæka jsfælk ajflæka jsflæ jasælfj aælfj

Read More

Officiel anerkendelse

Kontakt os for at høre mere

Lad os tale sammen over en kop kaffe og finde ud af om vi passer sammen. Vores ønske på første møde er at kvalificere muligheden for et samarbejde.

undersøg de rette forudsætninger for it-outsourcing

Stil de svære spørgsmål

Inden du indgår et samarbejde med en it-leverandør bør du stille spørgsmål om hverdagen og hvordan tingene bliver håndteret når uheldet er ude. 

Hos Supporters har vi lavet en struktur med organisatoriske kundeteams som altid har ledige hænder til at hjælpe når der er udfordringer. Det betyder også at vores kunder får direkte fat i teknikere der kender dem og deres systemer. 

Er aftalen forståelig eller er den fyldt med forkortelser og uigennemskuelige fagtermer og juridisk sprog?  

Vi sender altid et tilbud som også er din kontrakt, så der er ikke forskel på tilbud og aftalegrundlaget. Med i tilbuddet er der links til alle vilkår, databehandleraftale (DPA), SLA og fortrolighedserklæring (NDA). 

Bed om en beredskabsplan og en beskrivelse der beskriver hvordan et nedbrud håndteres hos jer. Undersøg om leverandøren forstår jeres forretning og hvad der er kritisk for jer.

Hos Supporters dokumenterer vi kritiske systemer og udarbejder procedurer for hvordan vi undgår nedetid. Samtidig udarbejder vi en 2-års forbedringsplan. 

Spørg om I må se beskrivelser for hvordan fejlsøgning håndteres eller opgaver, som er vigtige i jeres hverdag. Det kan fx være nedlukning af brugere, computerinstallation eller onboarding af jer som kunde.

Vi udarbejder tjeklister og RPA automatisering så vi kan udføre gentagende opgaver såsom brugeroprettelse og -nedlukning. 

Spørg hvem der tager kontakt og varetager jeres interesser til jeres andre it-leverandører når der fx er projekter eller vedligeholdelse. Koordinering er tidskrævende og her kan det være en fordel at din it-leverandør tager den tekniske dialog.  

I vores premium-variant varetager vi dialog med dine andre it-underleverandører og sørger for at varetage jeres interesser. Hvis der er mange leverandører udarbejder vi en snitflade-oversigt og med SPOC sørger vi for at ansvaret ikke falder ned mellem to stole.